May 2024 - Травень 2024

 

1. 9 травня відзначався день проектної роботи eTwinning. Учасники нашого останнього проекта розповіли про свою участь у ньому, про проектну роботу взагалі та про платформу eTwinning.

1. May 9 was the day of the eTwinning project work. The participants of our last project talked about their participation in it, about the project work in general, and about the eTwinning platform.


2. 16 травня учасники проекту eTwinning Well-being in ourselves, well-being at school взяли участь у чат-сесії з іншими учасниками проекту та поділилися ідеями, що робити, щоб почуватися добре, які секрети добробуту вони знають.
2. On May 16, participants of the eTwinning project Well-being in Ourselves, well-being at School took part in a chat session with other project participants and shared ideas on what to do to feel good, and what secrets of well-being they know.
3. 17 травня ми взяли участь в онлайн-зустрічі з іншими учасниками нашого проекту: викладачами та студентами. Ми обговорили, що ми можемо зробити для нашого добробуту та як можна покращити свій настрій.
3. On May, 17 we took part in online meeting with other participants of our project: teachers and students. We discussed what we can do for our well-being and how we can improve our mood.

4. В якості спільного завдання проекту було вирішено разом написати книгу. Ми написали свою частину спільної книги про благополуччя, описавши один день з життя головного героя Стівена, та вказавши на те, які прийоми він використовує, щоб покращити своє самопочуття. Моїм учням сподобалося працювати з платформою Storyjumper та сподобалися частини, написані іншими школами.

4. As a common task of the project, it was decided to write a book together. We've written our part of a collaborative well-being book, describing a day in the life of the main character, Stephen, and pointing out what techniques he uses to improve his well-being. My students enjoyed working with the Storyjumper platform and enjoyed the pieces written by other schools.


Посилання на книгу Wellbeing ourselves, wellbeing at school

5. На жаль, в нашій місцевості зараз заборонено відвідувати ліси, але в нашому місті є гарний чистий парк з дитячими майданчиками та доріжками для скейтборду. Ми часто використовуємо його для різних спортивних подій чи змагань. Цього місяця учасники нашої групи eTwinning приєдналися до команди ліцею в міжшкільних спортивних іграх. Після цього ми гуляли в парку і знайшли маленьку білочку. 
5. Unfortunately, in our area, it is forbidden now to visit forests, but we have a nice, clean park with playgrounds and skateboard tracks in our town. We often use them for different sports events or competitions. This month members of our eTwinning group joined the Lyceum team in interschool sports games. After that, we had a walk in the park and found a little red squirrel.
6. Завершуючи роботу над проектом нам хотілося б дізнатися, як участь у ньому вплинула на учнів, чи зацікавлені вони в такому виді роботи і хотіли б брати участь у майбутньому, чи подобається їм працювати з інструментами Web 2.0, тому члени нашої команди взяли участь у фінальному опитуванні.
6. At the end of the project, we would like to know how participating in it affected the students, whether they are interested in this type of work and would like to participate in the future, whether they like working with Web 2.0 tools, so our team members took part in a final survey.
7. Закінчуючи цей навчальний рік і роботу над проектом, ми вирішили познайомити учнів 8 класів з спільною книгою, яку ми створили разом з іншими учасниками проекту. Прочитавши про щоденне життя нашого героя, ми виписали основні поради, які дали автори дописів і створили постери з основними з них. “Key to well-being”. 
7. At the end of this school year and the work on the project, we decided to introduce the 8th graders to a joint book that we created together with other project participants. After reading about the daily life of our hero, we wrote down the main tips given by the authors of the posts and created posters with the main ones. "Key to well-being"

Посилання на книгу Wellbeing ourselves, wellbeing at school

8. Щоб завершити наш проект спільним продуктом, ми приєдналися до інших учасників для роботи над відео про наш проект. Ми опублікували кілька фотографій заходів проекту, а також переглянули фотографії інших учасників.

8. To finish our project with a common product we joined other participants to work on a video about our project. We posted some photos of project activities and watched the photos of others as well 

Full video by the link


9. На завершення нашого проекту було вирішено створити календар на 2024 рік з логотипами та постерами, створеними різними школами-учасниками. Ми працювали над сторінкою Березня.
9. To finish our project, it was decided to create a calendar for 2024 with logos and posters created by other participating schools. We created a page for March.














Calendar 2024. Well-being in ourselves, well-being at school


10. Сертифікати для членів команди Славутицького ліцею за участь у проекті “Well-being in ourselves, well-being at school” вже готові і чекають своїх власників.
Certificates of participation in the project for members of Slavutych Lyceum Team are ready and waiting for their owners!

Травень виявився досить насиченим, але ми все зробили!

We have completed all May tasks!!!





Немає коментарів:

Дописати коментар