January-Tolerance

January - Tolerance
Січень - Толерантність
In January we started studying after winter holidays on January, 14 and on January 23 schooling stopped because of flu so, we didn't have much time to work on our January value - Tolerance. But we managed to plan our activities.
У січні ми почали вчитися після зимових свят 14 січня, а 23 січня навчання припинилося через високу захворюваність на грип, тому нам не вистачило часу працювати над січневим значенням - Толерантність. Але нам вдалося спланувати нашу діяльність і провести декілька заходів.
1. Planning
    Планування
2. We wrote on the forum about tolerance together with pupils from other schools and countries.
Разом з учнями з інших шкіл різних країн ми висловили свої думки щодо толерантності на форумі проекту.
3. Also, we wrote our ideas on linoit.com and read what other pupils wrote. There are a lot of nice sentences there. 
Також ми висловили свої ідеї на окремій платформі Linoit.com та переглянули і обговорили дописи інших учнів серед яких було дуже багато цікавих думок.
4. Senior pupils worked on the topic "Travelling" that's why we asked them to write an essay about discovering different cultures and the necessity of being tolerant while traveling. They used Padlet to share their ideas and later we turned their stories and our thoughts about Tolerance into an eBook

Учні 11 класів у січні працювали над темою "Подорожі", тому ми попросили їх написати есе про ставлення до різних культур і про необхідність бути толерантними під час подорожей. Вони використовували Padlet, щоб поділитися своїми ідеями, а пізніше ми перетворили їх історії та наші власні дописи про толерантність на електронну книгу.




5. For the 8-formers our team prepared an event on Tolerance. First - we asked pupils what they know about tolerance and told them more about things they didn't know. Then - we watched a very nice and touching cartoon "The present"
Для 8-х класів наша команда підготувала захід з толерантності. Спочатку ми запитали учнів, що вони знають про толерантність, і розповіли їм про те, чого вони не знали. Потім ми подивилися дуже милий і зворушливий мультфільм "Подарунок"


After discussing the cartoon  we played Kahoot game, which was a mixture made by our eTwinning team, to see if pupils understand meaning of the key words
Після обговорення мультфільму ми зіграли в гру Kahoot, створену нашою командою eTwinning, щоб побачити, чи розуміють учні значення ключових для даної теми понять.

Немає коментарів:

Дописати коментар