March 2024 - Березень 2024

1. Для початку роботи над проектом ми позначили наш ліцей на Google-карті і подивилися, де знаходяться школи-партнери. У даному проекті беруть участь школи з Туреччини, Румунії, Північної Македонії, Грузії та України.

To start working on the project, we marked our lyceum on the Google-map and looked at the location of the partner schools. Schools from Turkey, Romania, North Macedonia, Georgia, and Ukraine take part in this project.





































2.   4 березня відзначається Всесвітній день боротьби з ожирінням і наша команда розповіла 5 класу про таку проблему, як ожиріння та чому цей день відзначається у всьому світі. 6 березня, ми обговорили з тими ж учнями, що їм потрібно робити, щоб правильно харчуватися та уникнути ожиріння. І як залишатися бодіпозитивними, якщо у вас є ця проблема. Як ми побачили - навіть 5-класники знають, що їм слід робити!

2. On March, 4 our team told 10 y.o and 13 y.o about obesity and why this day is marked worldwide. Today on March, 6 we discussed with the same pupils what should they do to eat healthily and avoid obesity. And how to stay body-positive if you have this problem. As we saw - even 5th formers know what they should do!

3. Для того, щоб визначитися які заходи ми можемо провести спільно з партнерами в рамках нашого проекту ми подали свої пропозиції і зібрали їх всі в одному онлайн-документі, де кожен учасник міг вписати свою пропозицію. Наступним кроком буде голосування за найцікавіші з них які і будуть реалізовані в межах проекту. 

3. To decide what activities we can conduct together with partners within the framework of our project, we submitted our proposals and collected them all in one online document, where each participant could write his proposal. The next step will be voting for the most interesting of them, which will be implemented within the project.

4. Цього тижня ми плануємо працювати над постером та логотипом проекту. Щоб зрозуміти, що має бути зображене на них, ми вирішили запитати наших студентів, що для них таке благополуччя, як вони розуміють це слово, що вони собі уявляють, коли думають про благополуччя, тому ми провели опитування лише з одним запитанням «Що таке благополуччя?» (ми робили це українською та англійською мовами) Потім ми проаналізуємо результат і розробимо свій постер та логотип.

4. This week we are going to work on the project poster and logo. To understand what should be on our poster we decided to ask our students what well-being is for them, how they understand this word what they imagine when they think about well-being so, we held a survey with one question only “What is well-being?” (we did it in Ukrainian and English). Then we’ll analyze the result and design our poster and logo.


































5. 13 березня у багатьох країнах відзначається День без паління. Учасники  нашого проекту вирішила нагадати учням, наскільки шкідлива ця звичка! 

5. March 13 is the No Smoking Day in many countries. The participants of our project decided to remind students how harmful this habit is!



































6. Наші партнери по проекту створили дошку Padlet, щоб розповісти про себе, познайомитися з учнями інших шкіл та розпочати спілкування з однолітками. Ми також розповіли кожен про себе, команду ми представили на платформі проекту раніше. 

6. Our project partners created a Padlet board to tell about themselves, meet students from other schools, and start communication with peers. We also wrote about ourselves, although we introduced the team to the project platform earlier.

7. Всі команди проекту проголосували за заходи, які вони хотіли б провести в рамках проекту eTwinning Well-being in Ourselves, Well-being at School і тепер ми маємо план нашої спільної роботи на наступні три місяці! 

7. All the project teams voted for the activities they would like to do within the eTwinning project Well-being in Ourselves, Well-being at School and now we have a plan for our work together for the next three months!




8.  Благополуччя – це свого роду щастя. Вони не існують один без одного, тому сьогодні, 20 березня, в Міжнародний День Щастя, ми спробували поговорити про те, як стати щасливими.

8. Well-being is a kind of happiness. They don't exist without each other so, today on March, 20 we tried to talk about how to be happy.



9. Цього тижня ми почали писати на форумі нашого проекту. Цікаво знати думку інших людей і висловлювати власні думки про благополуччя.

9. This week we started writing on the forum. It's interesting to know other people's opinions and express our own thoughts about well-being.

10. 22 березня, відзначається Всесвітній день води, тому ми вирішили розповісти нашим учням про необхідність зберігати воду чистою, нестачу води в деяких країнах і важливість щоденного споживання достатньої кількості води.

10. March, 22 is World Water Day so we decided to tell our pupils about the necessity of keeping water clear, the lack of water in some countries, and the importance of drinking enough water daily.



11. Протягом минулого тижня ми використовували шкільні перерви для проведення різноманітних інтелектуальних ігор. Найулюбленішими серед учнів старших класів були шахи. Вони не припиняють грати навіть у сховищі! Це чудовий спосіб розважитися і знайти нових друзів. Сподіваюсь, інтелектуальний відпочинок стане доброю традицією для наших учнів.

11. During the previous week, we used school breaks to play different intellectual games. Chess was the most favorite one among older pupils. They didn't stop playing even in a shelter! I think it will become a good tradition for our students. 





12. Учні люблять дивитися відео та мультфільми, тому чому б не використати їх для уроків та розваги? Вивчаючи з молодшими школярами тему «Покупки», ми вибрали мультфільм про те, як містер Бін йде в магазин, зі старшими учнями ми переглянули мультфільм англійською мовою про деякі епізоди з історії України ...

12. Pupils like watching videos and cartoons so, why not use them for lessons and having fun? As we studied the topic "Shopping" with younger pupils we chose a cartoon about Mr. Bean's going to shop and had fun watching. With older pupils, we watched a cartoon about the history of Ukraine ... 





13. Учасники команди eTwinning “Well-being in Ourselves, Well-being at School” розробили макети постеру та логотипу для нашого проекту. Дякую Латиніну Олександру, Шкляєвій Дар’ї, Вертковій Поліні та Марковській Поліні за їх роботу!

13. Members of the eTwinning team “Well-being in Ourselves, Well-being at School” designed the poster and logo layouts for our project. Thanks to Oleksandr Latynin, Daria Shklyaeva, Vertkova Polina and Markovska Polina for their work!









Березень виявився дуже насиченим, але ми впоралися!

We have completed all March tasks!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар